Leden K.A.J. Lattrop ca. 1958

Leden K.A.J. (Katholieke Arbeiders Jeugd) in Lattrop ca. 1958

Ter gelegenheid waarvan deze foto is gemaakt is niet duidelijk, evenmin waar deze gemaakt is. Het moet wel ter gelegenheid van een bijzondere gebeurtenis zijn geweest, getuige de speld op de revèrs en het groene takje. Het geboortejaar van deze 'Kajotters' is ca. 1933.
Bovenste rij vlnr:
 1. Jan Pikkemaat (Veld Jan), 2. Hennie Arens (Bergsmid), 3. Bennie Ruël (van Bek Hannes), 4. Jan Beld (Belds bakker), 5. Gerard Groeneveld (BoomsJans).
Middelste rij vlnr:
 6. Frans Arens (Bergsmid), 7. Johan Damhuis (Kosthoes), 8. Jan Wigger (Wigger schilder), 9. Ben Scholte Lubberink (van Lubbink Benneadke Horstweg), 10. Jan Kuipers (Schoolboer).
Voorste rij vlnr:
 11. Gerard Meijners (Waterkuper), 12. Jan Pikkemaat (Pikmoatsboer), 13. Johan Huisken (ool Bossink) en 13. Bennie Hulsmeijers (Brook Dekker).