Fam Wigger-ten Brink Lattrop

Familie Wigger-ten Brink op Wiggerskuper in Lattrop (Foto 1929)

Zittend vlnr op deze foto:

# (Oma) Gezina Wigger-Keukeler oud 79 jaren (een jaar voor haar overlijden). Zij is geboren in 1849 op het erf Oude Beernink nu Schiphorst aan de Esweg in Lattrop. Haar man Johannes Wigger is in 1843 geboren op het erg Wigger en 2 jaar voor het maken van deze foto overleden.

# (Zoon) Johannes Gerhardus (Hannes) Wigger oud 41 jaren. Hij is geboren in 1888 op ‘Wiggerskuper’ en daar overleden in 1935 slechts 47 jaar oud.

# Maria Berendina (Meike) ten Brink oud 38 jaren, de vrouw van Hannes. Zij is geboren in 1891 op het erf ‘Oude Kienhuis’ of zoals we tegenwoordig zeggen ‘ool Kienhoesboer’ aan de Hunenborgseweg in Tilligte. Zij is een dochter van Gerhardus ten Brink en Zuzanna Maria Meijer. Meike overleed in 1984 oud 93 jaren.

Kinderen van Hannes en Meike vlnr:Vlnr: Trees, Marietje, Sinie, Gerard en Johan Wigger Lattrop

1. Gerard oud 4 jaar.

2. Johan oud 6 jaar.

3. Sientje oud 1 jaar.

In 1926 is een nog levenloos kind geboren evenals in 1933.

Marietje en Trees worden later geboren. Totaal dus 7 kinderen.

Voormalige boerderij fam Wigger-Keukeler (Wiggerskuper) aan de Braakweg in Lattrop